مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 06:152020-06-21اقتصادي

فارس من| تکمیل مسکن مهر آستانه اشرفیه درگرو امضا توافق با پیمانکار


به گفته مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گیلان تنها 90 واحد مسکن مهر در آستانه اشرفیه باقی مانده و اگر توافق با پیمانکار تا یک الی دو هفته آینده به حاصل شود از شهریورماه این بخشی از واحدهای مسکن مهر به صاحب خانه ها تحویل داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، سامانه فارس من باهدف ارتباط دوسویه مخاطبان خبرگزاری فارس و رسیدگی به مشکلات مطروحه از سوی مردم راه اندازی شده است، مخاطبان با ثبت سوژه های خود در این سامانه و جمع آوری امضاهای بیشتر می توانند خبرنگاران فارس را در پیگیری هرچه سریع تر مسائل و مشکلات استان همراهی کنند.

رسیدگی به بی مهری مسکن مهر آستانه اشرفیه یکی از عناوینی بود که مخاطبان در سامانه فارس من ثبت کردند و از خبرگزاری فارس خواستند تا این موضوع مورد پیگیری قرار بگیرد.

مخاطب در ثبت سوژه فوق ذکر کرده چرا بعد از گذشت چندین سال افرادی که مبلغی را برای دریافت مسکن مهر پرداخته کرده اند هنوز صاحب خانه نشدند؟ در همین خصوص مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان در گفت وگو با خبرنگار فارس در آستانه اشرفیه با اشاره به تکمیل 162 واحد مسکن مهر در این شهرستان اظهار کرد: بر اساس آمار 252 واحد مسکن مهر در آستانه اشرفیه وجود داشته که از این تعداد فقط 90 واحد آن باقی مانده است که در آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تکمیل مسکن مهر آستانه اشرفیه درگرو امضا توافق با پیمانکار

فارس من| تکمیل مسکن مهر آستانه اشرفیه درگرو امضا توافق با پیمانکار